Månen

Hejsan!
Idag så hade vi mentorstid första timmen och som vanligt gjorde vi ingenting. Sen så hade vi tyska och då förhördes vi på läxan. Sen så hade vi matte och då hade vi ett test på en sak. Sen så hade vi lunch, men det var äcklig chili corn carne typ så jag gick hem och åt lite. Sen så hade vi syslöjd och jag hann ganska långt på min halsduk. Har fått börja om några gånger, men nu blir den väl ganska bra. Sen så hade vi NO och då fortsatte vi med dem där papprerna om rymden och det. Och som sagt håller jag på med månen. Och hela den här lektionen som vi hade som typ var 1 timme lång höll jag på att rita framsidan. Och jag tycker den vart ganska bra faktiskt. Ja... Och sen så tog jag hem för att fixa den helt klart. Och så tog jag hem stickningen också för att försöka hinna klart, för det är typ 5-6 ggr som vi har på oss. I och för sig skulle jag hinna även om jag inte tog läxa men men... Ville ta, för då blir jag snabbare färdig.

Pussar och kramar!


 En bild jag gjorde när jag hade tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0