Söndag

Hej hej!
Idag så kom alla gästerna vid 2 tiden och några är fortfarande kvar. Och det vart mycket fika, och tosca kakan gjorde succé men jag hann inte ta bild :(
Men men tar bild någon annan gång när jag bakar den. Men i alla fall jag fick ju gitarr och 350 kr. Sen fick jag också en massa fina smycken och toffife choklad. Hehe... Och klockan 6 börjar One Tree Hill som jag ska titta på. Sen så ska jag på badminton träning. Det ska bli kul, ( som vanligt. ) Just nu lyssnar på jag på Coldplay - Viva la Vida, som jag inte kan få nog av. Den är så bra, tycker jag. Och sen så ska jag försöka lära spela den på gitarr, om jag nu kan. Hoppas det :)
Sen så ska jag göra melodier till mina låtar som jag gjort. Ni har ju fått se texten på en av dem i ett av mina tidigare inlägg!

Pussar och kramar till alla läsare!

P.S Bilder av festen kommer imorgon orkar inte ladda upp idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0