Sovmorgon

Hej hej!
Idag vart det sovmorgon till klockan 9.20, men jag vaknade 6.30 av någon anledning... Vet inte varför, fast det var ju bara 30 min tidigare än vad jag egentligen skulle ha vaknat. Och sen så hade vi NO första timmen, vilket nu fick mig att påminna att jag glömde ta med papprena hem, för vi ska göra redovisning imorgon. Och jag får väl improvisera som jag inte är bra på... Men i alla fall sen så hade vi idrott och det var typ jätte tråkigt. Sen efter det var det lunch. Sen så hade vi SO och det var jätte tråkigt för vi skulle göra någon pjäs och bla bla bla...
Sen så hade vi svenska och man fick skriva uppsats eller jobba i boken. Gissa vilket jag tog?
Men men... Sen så hade vi mentorstid och dem pratade om typ elevrådet först sen så hade vi några övningsaker eller något. Sen så kom jag hem... O.o
Och nu sitter jag här och svullar i mig glass. Jag kommer bli en rullande boll snart elelr hur? Hur lång tid tror ni det tar?
Den frågan måste ni tyvärr svara på...
Men i alla fall snart om typ 1 timme börjar OTH och det ska jag såklart titta på. Sen så måste jag göra matte och papi får hjälpa mig för jag suger på hastighetssak :(
Tyvärr

IchBinVerliebt x2 XD

Haha, gissa vad det betyder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0